יום ראשון, 31 ביולי 2011

בייסבול

אז עכשיו משתם לו טורניר מוקדמות אליפות אירופה בבייסבול, אפשר להתחיל לכתוב עליו.
השתדלתי להגיע לכל משחק, אבל לצערי יצא שפספסתי את המשחק שהיה ביום רביעי, המשחק הראשון של נבחרת ישראל מול בריטניה, אחריו עקבתי באינטרנט.
זו הפעם הראשונה שיוצא לי לצפות במשחק בייסבול שלא במסגרת הליגה הישראלית. משחק ברמה גבוהה, כזה שקהל מגיע לצפות בו. אני לא מאלה שיצא להם לבקר בארה"ב ולנסוע לצפות במשחק. מקסימום בטלויזיה. הלוואי ויכלתי לגרום לעוד אנשים לבוא ולצפות במשחקים גם כן, חברים, משפחה...
לשמחתי הרבה, הביצוע של נבחרת ישראל היה מעולה. ציפיתי שיהיה טוב, אבל הם נתנו show של ממש. נלחמו כמו אריות, ובהחלט הביאו ניצחונות.


זה התחיל ביום שלישי, ערב הפתיחה, במשחק נגד גאורגיה, שהסתיים בתוצאה של 11-1. אמנם ניצחון, אבל הוא היה קצת מדאיג. את מרבית הנקודות היה נראה שנבחרת ישראל הכניסה להם בדלת האחורית, עם המון גניבות בסיס וכדומה. בהחלט גרם לנו לתהות אם זה יספיק נגד בריטניה.
במשחק נגד בריטניה, אליו כאמור לא הגעתי, הפסדנו 8-6. רוב המשחק הבריטים הובילו עלינו, ואיכשהו לקראת הסוף הנבחרת צמצמה, אבל עדין לא מספיק.
את הליטאים פגשנו למחרת, בניצחון יפהפה של 13-2. השחקנים הראו לנו בייסבול איכותי, והיה פשוט כיף לצפות. אני אישית התרגשתי. הניצחון על הליטאים הכניס אותנו למיני גמר נגד הבריטים, סדרת משחקים של "הטוב מתוך 3", והמשחק היפה נתן תקווה לניצחון.
ביום שישי בבוקר המוראל היה גבוה, וגם הפעם הנבחרת נתנה משחק איכותי, שהסתיים בניצחון 7-0 על הבריטים. במשחק האחרון, המצב היה קצת פחות טוב, כשבגלל טעות אנוש קטנה, יצאה הרוח מהמפרשים. התחלנו בהובלה של 1-0, אבל המצב התהפך ל3-1 ואחר כך הום ראן של הבריטים שהעלה את התוצאה ל-5-1. מאבק בסוף ל-5-2, אבל זה היה too little too late.

אמנם בסופו של דבר נבחרת ישראל לא העפילה לאליפות אירופה, אבל המאבק היפהפה שהיא נתנה הוא בהחלט משהו להתגאות בו, וכולם יכלו לרדת מהמגרש בראש מורם. תודה רבה נבחרת ישראל, אני גאה בכם, ונהנתי לצפות בכם משחקים. מי יתן ונמשיך לראות בייסבול איכותי בארץ הקודש.

שלמה ליפיץ - האיש שעשה את הטורניר

לסיום, מספר סרטונים מהמשחקים שגיל העלה ליוטיוב: 
(אפשר למצוא בבלוג שלו הסבר בסיסי על המשחק)

כתבה על הבייסבול בארץ מתוך ישראל היום!:

2 תגובות: