יום שבת, 12 בנובמבר 2011

קנדו


כיתת קנדו חדשה נפתחה בירושלים!
ואני החלטתי שהבלוג שלי הוא מקום נוח לפרסם את החדשות הטובות.


אז ככה, למי מאיתנו שלא יודע מה זה קנדו; מדובר באומנות לחימה יפנית העוסקת בלחימה בחרב, והיא גם אומנות לחימה ספורטיבית. המתאמנים בקנדו משתמשים בשינאי - חרב במבוק, ולובשים שריון הנקרא בוֹגוּ. מתוקף היותה אומנות לחימה ספורטיבית, חלים בקרבות ובתחרויות מספר חוקים המאפשרים לקבוע מי המנצח, ושומרים על הגינות התחרות.
לקריאה נוספת
בנוסף, בקרוב תתקיים אליפות ישראל בקנדו 2011! ידיד נאמן כתב עליה.




לענייננו
בשעה טובה ומוצלחת נפתחה בירושלים כיתת קנדו, על ידי בחור ששמו טאקאנורי קוואהרדה, שקיבל לאחרונה את דרגת הנידאן שלו (דאן 2), בביקורו האחרון ביפן.
מעצם היותה כיתה חדשה, מספר התלמידים בה עדיין מצומצם, ולכן אני רוצה לפרסם אותה ברבים, כדי שיצטרפו אליה עוד חברים, ושעוד אנשים יזכו להתאמן בקנדו.
האימונים עצמם מתקיימים במרכז עמותת "אל-הלב" בתלפיות, ירושלים, בין השעות 19:00 ל-20:30, בימי רביעי.
האימונים פתוחים לנשים, גברים, צעירים ומבוגרים (לטאקאנורי יש קבוצה נפרדת לילדים), מתקדמים ומתחילים, וכל מי שרק רוצה לבוא וללמוד.
לפרטים נוספים - רק תבקשו - 4newnew@gmail.com


ואם כבר קנדו, אני אנצל את ההזדמנות כדי להמליץ על הסדרה Bamboo Blade.
הסדרה עוסקת במועדון קנדו בבית ספר תיכון, בבנות והבנים שמתאמנים בו, המורה שלהם, תחרויות בהן הם משתתפים, ועוד. דמויות כייפיות וקרבות שמועברים בצורה מעולה.
הסדרה מאד מהנה וקלילה, ואני חושבת שגם מי שאין לו שמץ של מושג מה זה קנדו יכול להנות ממנה.




אני אשמח לראות פנים חדשות!


4 תגובות: